תקנון ותנאי שימוש- Benita jewelry

1.אתר www.benitajewelrydesign.com (“האתר”) המופעל ע"י חברת Benita jewelry design ,המשמש כחנות וירטואלית למכירת תכשיטי זהב ויהלומים.

2."התכשיטים" או "הפריטים"- התכשיטים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.

3.הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו. השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת מצדך לתנאים כאמור:
4.  הנוסח בתקנון זה אמנם מופיעים בלשון נקבה אך מיועדים לשני המינים.

כללי

  1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת תכשיטים והוא בבעלותה של בעלת האתר
    לכל שאלה ו ו/או בירור ניתן לפנות ישירות תחת לשונית "צור קשר" באתר. .
  2. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא בלבד המסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשת באתר ו/או המזמינה דרך האתר..

     3.כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה             לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות             והתנאים של תקנון זה..

     4.החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

    5.תמונות הפריטים\תכשיטים המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, אך אינן מחייבות כלל את בעלת האתר. בעלת האתר עושה את מירב המאמצים על מנת להבטיח             שתצלומי הפריטים ישקפו את מאפייני הפריטים שיסופקו בפועל.

  1. בעלת האתר אינה אחראית לטעויות מכל סוג שהוא שיופיעו באתר ובכלל זה טעויות במלל, טעויות בתיאור הפריט, במחירו, וכיו"ב והיא שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה שמקורה בטעות, כאמור לעיל, ומבלי שלמבצע ההזמנה ו/או לך תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד הביטול כאמור לעיל..

    7.כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים המחירים כוללים מע״מ, החל לפי הדין.

    8.בעלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.

    9.בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לסרב לקבל הזמנות מרוכשת על פי שיקול דעתה הבלעדי ולא תהיה כל טענה למשתמשת אשר רכישתה המבוקשת לא               התאפשרה או בוטלה.

  1. היה ונפלה טעות משמעותית ו/או תקלה במחיר הפריט ו/או בתנאים עיקריים של העסקה, בעלת האתר רשאית לבטל את הרכישה ולהודיע על כך לרוכש. במקרה זה העסקה תהיה בטלה מעיקרה כאילו לא בוצעה כלל והרוכש לא יהא זכאי לכל פיצוי, ישיר או עקיף, בגין הרכישה.
  2. הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר, לרבות טלפו, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. בעלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הנחות והטבות, או לשנותם, בלא צורך בהודעה מוקדמת.
  3. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים בכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר, כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט ובין אם באמצעות כל רשת אחרת.
  4. בעת עדכון סל הקניות, בעלת האתר, שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוחה אודות הזל הנטו, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
  5. בעלת האתר רשאית לפרסם תמונה של פריט\תכשיט שעוצב ללקוח וזאת בלי שום אזכור של הנ"ל בפרסום.

 

ביצוע הזמנה

     1.רכישת מוצרים באתר האינטרנט מחייבת מילוי טופס שכולל שם, כתובת מלאה, דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכן מילוי טופס תשלום – שכולל פרטי כרטיס האשראי          של הלקוח, ופרטים נוספים בהתאם לצורך.

  1. מתן מידע שקרי, לא מדויק, מטעה, אסור בהחלט. מתן מידע כאמור עשוי להיחשב כעבירה פלילית, ולגרור פעולות משפטיות נגד הלקוח, ובכלל זה, בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר האינטרנט של החברה, לבעליו או למנהליו.

     3.הרוכשת מצהירה כי היא כשירה לבצע פעולות משפטיות מחייבות.

  1. הזנת פרטים לא מדויקים ו\או שגוים מאפשרת לחברה ביטול מידי של הזמנת הלקוח.
  2. התשלום יתבצע מראש בכרטיס אשראי תושב ישראל למעט- אמריקן אקספרס ודיינרס.

     6.בעלת האתר ו\או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש שלא כדין ו\או שימוש במרמה שייעשה ע"י צד שלישי בכרטיס האשראי בו                נעשה שימוש לשם ביצוע הזמנה.

  1. עם ביצוע ההזמנה ע״י הלקוחה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה. ומאותו היום יחול 14 ימי עסקים.

     8. המותג הינו ללא מלאי אספקה וכל התכשיטים המוזמנים באתר ,בגדר הזמנה אישית, הזמנה מיוחדת לפי מידה אישית ,עם חריטה אישית, אורך צמיד אישי, אורך               שרשרת אישית, ולכן לא ניתן להחזיר, לבטל, להזדכות או להחליף בתכשיטים. לכן אם אינך מסכימה לתנאי זה הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש באתר.

  1. ניתן לבטל רכישה בתוך 24 שעות ממועד ביצוע הזמנה ללא חיוב בדמי ביטול- פניה בלשונית "צור קשר" בראש העמוד.

 

אספקה ומשלוח

  1. כל התכשיטים\פריטים מיוצרים בהתאמה אישית ולכן משך הכנתם הוא עד 14 ימי עסקים.
  2. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  3. משלוח התכשיט ללא עלות, במידה ויש צורך בהקטנה\הגדלה של תכשיט הוצאות המשלוח והאחריות יהיו על הלקוחה בלבד.
  4. .בעלת האתר לא תישא בכל אחריות לנזק שעשוי להיגרם לך לרבות, עיכובים באספקת הפריטים, כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב)
  5. אספקת התכשיט לרוכש נעשה באמצעות שליחות ע"י שליח שלוקח בין 3-4 ימי עסקים.
  6. ניתן להגיע לאסוף מהסטודיו בנתניה וזאת ע"י תאום מראש שיתבצע לאחר שהתכשיט מוכן למסירה.

 

קניין רוחני

     1.כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר האינטרנט לרבות בעיצובו, ובכל תוכנה, יישום, קובץ גרפי, טקסטים, עיצוב התכשיטים, קוד מחשב וכל חומר אחר הינן של            בעלת האתר בלבד. ו\או ספקי התוכן שלה.

      2.אין להעתיק, להפיץ, להכניס שינוים, לשדר, להציג בפומבי, לשכפל, לפרסם, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור פריט מתכני האתר או למסור לצד שלישי           כל חלק מהנ"ל בלא קבלת הסכמתה המפורשת של בעלת האתר.

 

 איסוף מידע ,שמירה ואבטחה.

     1.האתר פועל בהתאם לתקן

      PCI DSS (Payment Card Industry Data Security   Standard)

      על מנת להבטיח הגנה על נתוני האשראי של המשתמשות..

  1. חברת טרנזילה (אינטרספייס) הינה חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל, לצורך סליקה של אמצעי התשלום.
  2. פרטי אמצעי התשלום של המשתמשות אינם נשמרים באתר.
  3. עם זאת, יובהר כי הנהלת האתר אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת של המידע באתר מפני חדירה של גורמים עיונים ו/או חשיפה של המידע באתר על ידי פעולות אחרות המנוגדות לדין. ככל שצד שלישי יחדור לאתר ו/או יעשה שימוש במידע בכל דרך אחרת, לרבות במקרים המהווים "כוח עליון", לא תהייה למשתמשת כל טענה ו/או תביעה נגד הנהלת האתר.
  4. להנהלת האתר הזכות לאסוף ולאגור כל מידע הנובע מהשימוש באתר.
  5. בנוסף, עשויה להתבצע באתר זה פעילות שגרתית של איסוף מידע נוסף ביחס למשתמשות באתר וזאת לרוב, כפועל יוצא של רצונו של האתר לספק למשתמשות בו חוויית גלישה מהנה, יעילה ומותאמת לכל משתמשת באופן אישי. כך, יתאפשר לאתר להתאים לכל משתמשת תכנים המעניינים אותה ולהקל עליה את הגישה אליהם.

     7.בעשותך שימוש באתר את מאשרת להנהלת האתר לעשות כל שימוש שתבקש ושתמצא לנכון במידע בלתי מזוהה אודותייך ואודות הרגלי השימוש שלך באתר ואף            להעבירו לצדדים שלישיים ככל שאין במידע המועבר כדי לזהותך באופן אישי.

    8.כל המידע שנאסף על ידי האתר יישמר בידי האתר לצרכים המפורטים לעיל, ולא יימסר לצדדים שלישיים כלשהם

     9 .בעלת האתר תהיה רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, בכל מידע בדבר מבצעים, הנחות וכיוצ"ב. אם אינך מעוניינת שנפנה אלייך כמוזכר לעיל עלייך לציין זאת               ב"הערות" שנמצא בהזנת פרטי לקוח. למען הסר ספק, הנך רשאית בכל עת להסירך ממנגנון ההסרה בהודעה עצמה או לחלופין לפנות לבעלת האתר.

 

אחריות

     1.בעלת האתר מקפידה כי המוצרים המוצעים על ידה באתר יהיו באיכות הגבוהה ביותר.בעלת האתר מספקת אחריות לתקופה של שנה ממועד הרכישה למוצרים                הנמכרים באתר ומיוצרים על ידה בכפוף לקבלה. ובתנאי שבתכשיט נעשה שימוש סביר.

     2.במסגרת האחריות, בעלת האתר תשא באחריות של יהלום שנפל עד 5 נקודות.

     3.בעלת האתר לא תישא באחריות בשום מקרה של נזק עקיף שנגרם כתוצאה משימוש בתכשיט הנמכר על ידה.

 

דין וסמכות שיפוט

  1. פרשנות ואכיפתו של תקנון זה ו\או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך בנתניה בלבד. תהא סמכות שיפוט בלעדית.